Cât mai departe. Cât mai de tot.

sâmbătă, 25 ianuarie 2014

zut alors !



"Neînţelegerea dintre oameni provine poate din faptul că unii trăiesc mai mult în trecut, iar alţii în prezent"

    Tu ştii cît de mult îmi place atunci cînd îmi ei mîna mea într-a ta şi o duci la buze. Tu ştii cît de mult îmi place cînd mă strîngi lîngă tine, cînd mă faci să tac cu un sărut, cînd rizi de mine atunci cînd sunt enervată şi îmi ei capul între mîni şi îmi săruţi fruntea, cînd îmi ştergi lacrimile şi îmi spui că mă iubeşti, cînd îmi zîmbeşti numai mie. Cînd ştiu că-ţi pasă.  

Eu sunt o călătoare în timp. Eu călătoresc prin mizeria sufletelor vechi şi odioase. Prin făptura ta neagră din lumina stelelor. Prin galeriile seci a timpului nostru. Sau poate că nu sunt seci. Nu mai ştiu.

Cînd deschid ochii, parfumul tău îmi inundă camera, iar firicelele de praf zburătăcesc în aer, prin lumina liliachie a somnului tău. Tu îţi duci braţele în jurul taliei mele şi mă strîngi aproape de tine. Mă simt atît de mică şi de firavă. Şi de iubită. Şi de fericită. Şi de... Nu mai ştiu.

Eu îmi dau seama că nu te cunosc. Că mestec buruienile în cana cu ceai fără să-mi dau seama că o fac de prea mult timp. Că tu eşti altul şi nici măcar nu ştiu de ce. Că mă simt aşa cum mă simt, şi nu mai ştiu ce vreau. Nu mai ştiu, pur şi simplu.

Şi trăiesc iar momentele acelea afurisite, în care nu-mi pasă de nimic. Nici de halul în care arăt. Nici ce faci. Nici dacă mă mai iubeşti. Nici dacă am uitat ce am de făcut.

Vreau să fie noaptea. Vreau să merg la cald într-o maşină un drum lung şi să privesc pe geam. Să ne cînte BANKS sau TheScript, iar în parte stîngă să stai tu, atît de puternic, atît de tensionat şi atît de relaxat în acelaşi timp. Eu o să privesc pe furiş cum îţi încreţeşti fruntea, cum strîmbi din nas şi cum îţi muşti buza de jos. Şi o să mă gîndesc la cît de norocoasă sunt că te am. La cît de norocoasă sunt că ai lăsat tot şi eşti aici, acum cînd am nevoie cel mai mult.

Numai că tu n-ai face asta niciodată. Pentru că eşti mult prea absorbit de lumea ta...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Tu ce vrei să fac? Să las tot ce am şi să stau numai cu tine?!
- (Daaa, asta vreaau ! şi da... sunt meschină...da' n-am ce face)
  Vreau doar să fii ca înainte. Doar să fie ca înainte...



4 comentarii: